"רוצה להזכיר שבזמנו מי שפעל נגד הקמת המדינה היו הרפורמים"

    אם מישהו יתרום לבית הכנסת סכום גדול אבל יתנה את זה באכילת פיתה על הבימה יתנו לו? יש כללים. שיתנהגו על פי הכללים.
    עמית דניאל No Comments on "רוצה להזכיר שבזמנו מי שפעל נגד הקמת המדינה היו הרפורמים"

    יו"ר וועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם, בראיון לרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" על קריאתו לביטול "מתווה הכותל" • ואיך לא, גם כמה מילים על בחירתו של טראמפ: גם הסקרים וגם התקשורת, העם קובע

    ועדת הפנים
    אם מישהו יתרום לבית הכנסת סכום גדול אבל יתנה את זה באכילת פיתה על הבימה יתנו לו? יש כללים. שיתנהגו על פי הכללים.
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם, קיים סיור בימים האחרונים בכול בעניין הרחבה הרפורמית המתעתדת לקום במה שנקרא "הכותל הדרומי" וקרא לביטול מתווה הממשלה המקצה לרפורמים "כותל חדש". בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, הסביר אמסלם את קריאתו ושטח את משנתו בנושא.

    "מה שקורה שם, זה בושה וחרפה. באים רפורמים ורוצים חלק מהכותל בשבילם. הם רוצים אחזקה ושנעביר להם את השליטה במקום רק חסר שנמנה להם רב. הם לא באים, הם רק עושים פרובוגנדה ופרובוקציה. הכותל שייך לכל עם ישראל מי שרוצה שיבוא ויתפלל לפי הכללים ומי שלא, לא. כיום רחבת הכותל קיימת כפי שהיא מימים ימימה. יהודים תמיד באו להתפלל ברחבת הכותל. יש עזרת נשים וגברים כמו בכל בית כנסת ולמי שמעקם את האף כבר אמר בעבר אחד מראשי הממשלה 'אם מישהו מעקם את האף, אז שיהיה לו אף עקום' יש הלכה והם לא יכולים לשנות. מי שעושה פרובוקציות מבחינתנו יושב בבית הסוהר. זו הפרת סדר".

    בעניין הקריאות לבוא לקראת הרפורמים עקב תרומתם הכלכלית למדינת ישראל אומר ח"כ אמסלם "אם מישהו יתרום לבית הכנסת סכום גדול אבל יתנה את זה באכילת פיתה על הבימה יתנו לו? יש כללים. שיתנהגו על פי הכללים. הרפורמים היהודים לא תורמים סתם. הם יודעים שאם יהיה להם צרה, יהיה להם לאן לבוא. הם דואגים לעצמם. רק רוצה להזכיר שבזמנו מי שפעל נגד הקמת המדינה היו הרפורמים. כשסבא שלי בא לארץ, הוא עשה טובה לעצמו, לא לאף אחד".

    לשאלה האם הוא סבור שהמתווה אכן יבוטל עונה ח"כ אמסלם "אם היתה לי סמכות הייתי מביא את זה לוועדה ומבטל אבל זו לא החלטת כנסת, זו החלטת ממשלה ואני מקווה שראש הממשלה יבטל את זה ותוסר החרפה הזו".

    ואיך אפשר לדבר עם פולטיקאי ביום זה מבלי לקבל התייחסות בנוגע לבחירתו של דונאלד טראמפ לנשיאות ארה"ב "זה רק מראה, גם הסקרים וגם התקשורת, העם קובע. אני משוכנע ששניהם היו טובים למדינת לישראל. אני מברך אותו על בחירתו ואני בטוח שהוא יהיה נשיא טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל".

    האזינו:



    0 תגובות